تاریخ : دوشنبه 13 شهريور 1396
کد 2

مدارک لازم برای ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد

جهت مشاهده لیست مدارک موردنیاز بر روی متن کلیک نمایید.
۱- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن معدل دوره کارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.
2-اصل شناسنامه و کارت ملي و دو سري فتوکپي از تمام صفحات آنها
۴- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده در سال جاري
  تبصره : ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهيه شده در سال جاري منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می گردد.
3-ارائه مدرکي که وضعيت نظام وظيفه آنها را با توجه به بند « مقررات وظيفه عمومي » مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنماي ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 مشخص کند ( براي برادران).
4-حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.
5-ارائه معرفي نامه رسمي مبني بر واجد شرايط بودن براي استفاده از امتياز ويژه مربيان رسمي قطعي و رسمي آزمايشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري . این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد می باشد.  
6-فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 1396 مندرج در دفترچه ثبت نام مقطع کارشناسی  استخراج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 13 شهريور 1396
  • ساعت 09
  • توسط A. Esmaeelzadeh
  • تعداد بازدید 632
نظرات شما
captcha refresh

پرسش‌های متداول