راهنمای ثبتنام پذیرفتهشدگان مقطع کارشناسیارشد سال 99 دانشگاه بناب
با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و تواناي مطلق و با عرض تبريك،
به اطلاع پذیرفتهشدگان مقطع کارشناسیارشد سال 1399 دانشگاه بناب ميرساند كه ثبتنام بهصورت غیرحضوری بوده و لازم است داوطلبان از ساعت 9 صبح مورخ 99/08/12 لغایت ساعت 24 مورخ 99/08/14 نسبت به ثبتنام اقدام نمايند.
اطلاعات مربوط به مدیریت آموزشی و تحصیلاتتکمیلی
**** راهنمای جامع ثبتنام در سامانه آموزشی سما (جهت دانلود کلیک نمایید) ****
توجه:
صرفاً پذيرفته شدگاني که حداکثر تا مورخ 1399/07/30 فارغالتحصيل خواهند شد قادر به ثبتنام ميباشند.
تبصره: پذیرفتهشدگانی که به هنگام ثبتنام قادر به ارائه مدرک فارغالتحصیلی خود در دوره کارشناسی نمیباشند، بهطور مشروط و با اخذ
فرم تعهد مبنی بر فارغالتحصیل شدن تا تاریخ 99/07/30 و یا اتمام کلیه واحدهای درسی تا تاریخ مقرر ثبتنام بهعمل خواهد آمد.
نکات مهم در خصوص بارگذاری مدارک:
- اسکن مدارک باید به صورت رنگی بوده و رزولوشن فایل های اسکن شده نباید از 300dpiبیشتر باشد و حجم فایلهای اسکن شده نباید از 300KB بیشتر باشد.
- دقت فرمایید مدارک مورد نیاز باید به صورت روشن و خوانا اسکن شوند. از آپلود عکس تهیه شده توسط گوشی موبایل جداً خودداری شود.
مدارک مورد نیاز برای ثبتنام اینترنتی:
1- اسکن اصل مدرک کارشناسی (تبصره: پذیرفتهشدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمیباشند لازم است اسکن اصل
فرم شماره 2 که توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی تأیید شده است را بارگذاری نمایند.)
2- اسکن اصل شناسنامه
3- اسکن اصل كارت ملي
4- اسکن عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري.
5- اسکن مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون مشخص كند (براي برادران).
6- اسکن اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع (مخصوص كارمندان دولت) .
تذکر مهم:
- پس از تکمیل ثبتنام خواهشمند است از کلیه مدارک تحصیلی خود یک سری کپی برای خود تهیه نمایید که پس از ارسال به دانشگاه و تشکیل پرونده دانشجویی به هیچ وجه امکان تحویل کپی مدارک مقدور نخواهد بود.
مدارک لازم جهت ارسال پستی:
1- اصل مدرک کارشناسی (تبصره: پذیرفتهشدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمیباشند لازم است اسکن اصل فرم شماره 2 که توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی تأیید شده است را بارگذاری نمایند.)
2- کپی شناسنامه (تمام صفحات) یک سری
3- کپی كارت ملي (پشت و رو) یک سری
4- عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده درسال جاري (12قطعه)
5- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان را با توجه به يكي از بندهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبتنام و شركت در آزمون مشخص كند (براي برادران).
6- اصل حكم مرخصي سالانه يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع ( مخصوص كارمندان دولت) .
توجه:
- ثبت نام از پذیرفته شدگان فقط با ارائه تمام مدارک خواسته شده امکان پذیر می باشد و اداره آموزش از پذیرش افراد با مدارک ناقص معذور خواهد بود. لذا ضروری است پذیرفتهشدگان محترم پس از آپلود مدارک درخواستی در زمان ثبتنام اینترنتی، اصل مدارک بالا را حداکثر تا پایان آبان ماه 99 به دانشگاه بناب ارسال نمایند. بدیهی است عدم ارسال مدارک خواسته شده تا پایان آبان ماه 99 به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.
پذیرفتهشدگان بایستی از طریق پست پیشتاز به آدرس آذربایجان شرقی - شهرستان بناب - بزرگراه ولایت - جنب پلیسراه - دانشگاه سراسری بناب کد پستی 5551761167 مدارک خود را ارسال نمایند. لطفا روی پاکت پستی ارسالی، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی و رشته قبولی خود را قید فرمایید.
از دانشجویان عزیز خواهشمند است در هنگام ارسال مدارک درخواستی از طریق پست، نهایت دقت را داشته باشید تا مدارک بصورت کامل توسط مسئول باجه پستی در پاکت ارسال مدارک قرار داده شود.
اطلاعات مربوط به مدیریت دانشجویی، فرهنگی و امور اجتماعی
لطفاً فرمهای زیر را در سامانههای مربوطه تکمیل نمایید:
توجه:
نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان متقاضی بعداً اطلاعرسانی خواهد شد.
لطفاً فرمهای زیر را دانلود و تکمیل نموده و سپس در قالب یک فایل زیپ با نام شماره دانشجوییتان ذخیره نموده و حداکثر تا آخر آبان ماه به آدرس ایمیل cul@ubonab.ac.ir ارسال نمایید.
معرفی مدیریت امور فرهنگی و امور اجتماعی:
اطلاعات مربوط به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
لطفاً فرم زیر را دانلود و تکمیل نموده و سپس با نام شماره دانشجوییتان ذخیره نموده و حداکثر تا آخر آبان ماه به آدرس ایمیل nahadbonab@gmail.com ارسال نمایید.